طرح تعویض کامیون فرسوده
نوشته شده توسط : احمدی

ماموت دیزل یکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های صنعت ماشین آلات سنگین ایران می باشد که در سال 1388 به عنوان نماینده انحصاری کمپانی بزرگ اسکانیا فعالیت خود را آغاز نمود . ماموت با در بر داشتن مهندسین و کادری مجرب طرح بزرگ و ملی ای را در راستای نوسازی ناوگان فرسوده با هدف جلوگیری از آلودگی ناشی از کامیون های فرسوده و بهینه سازی مصرف سوخت در دست اجرا دارد .

در این طرح ماموت قصد دارد با برنامه ریزی دقیق و با به کارگیری از تمام توانایی خود در زمینه واردات و مونتاژ کامیون های اسکانیا مجهز به موتور یورو 6 با کارگیری فیلترDPF بر روی کامیون اسکانیا که منجرب آن شده تا هوای خروجی آن مطابق با استاندارد یورو 6 شود جایگزین ماشین آلات فرسوده و اسقاطی موجود در جاده های کشورکند.

 

در حال حاضر 65 هزار دستگاه کامیون فرسوده با بیش از 35 سال سن درجاده های کشور وجود دارند که بزرگترین دغدغه مسئولین برای بیشترین اثر گذاری در آلودگی هوای کلان شهر کشور می باشند.

میتوان گفت تعویض کامیون های فرسوده با کامیون اسکانیا علاوه بر کاهش آلودگی هوا منجرب آن می شود که از هدر رفت میزان زیادی سوخت جلوگیری و امنیت جاده های کشور را نیز تامین کند.

 

کامیون و کشنده های ماموت برطرف کننده نیاز یکی از صنایع استراتژیک کشور یعنی صنعت حمل و نقل بوده و محصولات اسکانیا علاوه بر رفع نیازهای حمل و نقل داخلی در ترانزیت کالا از ایران به کشورهای خاورمیانه  سهم قابل توجه را نیز دارا  می باشد.

 

برنامه طرح تعویض کامیون فرسوده در سال 97 همچنان با قوت خود ادامه خواهد داشت و رانندگان محترمی که صاحب کامیون فرسوده هستند می توانند با ثبت نام در طرح تعویض کامیون فرسوده، شرکت ماموت اقدام به تعویض کامیون خود نمایند و از خدمات و تسهیلات بانکی طرح تعویض کامیون برای رفاه حال خود استفاده نمایند.

این طرح با هدف کاهش مصرف گازئیل و افزایش راندمان و پیمایش کامیون های فرسوده موجود دیزلی از طریق جایگزینی 65 هزار دستگاه کامیون جدید با فناوری روز دنیا و با هدف نوسازی کامیون کشنده فرسوده بالا 10 تن در جهت ارتقا حمل ونقل بار جاده ای کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی های زیست محیطی هم سو با جابجایی بار جاده می باشد.

نوسازی کامیون فرسوده با هدف بازسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور می باشد که با توجه نیاز کشور به ماشین آلات سنگین به روز دنیا ، کامیون اسکانیا سوئدی یکی از مهمترین و برترین های جهان که با وجود مجموعه ای آپشن ها و فناوری های روز طراحی و تولید شده است .

مراحل طرح تعویض کامیون فرسوده ماموت از طرف وزارت راه و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت آغاز شده است. رانندگان محترم می توانند جهت تعویض کامیون فرسوده خود و شرایط مورد نیاز برای این طرح با کارشناسان ما در تماس باشند.





:: برچسب‌ها: تعویض کامیون فرسوده,اسکانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: